Escriure: el gest egoista més generós.


Fa temps que vaig escrivint pensaments i sentiments per diferents llocs de l’univers virtual però ara he decidit concentra-ho tot en un mateix lloc. Sa veritat, no sé que en sortirà i si tindrà interès més enllà de la meva necessitat de dir i expressar.

Què trobareu? Bocinets de Bego, això és, cosetes d’Història, de Menorca, pensaments varis, de ballar i de qualsevol cosa que m’emocioni. De vegades superficial i d’altres bussejaré per llocs que ni jo mateixa sé transitar.  Potser molt variat i poc enfocat, tot el contrari que recomanen per fer un blog, però es que no hi ha una única Bego.

I direu, per què “Beg vi de la bodega?”. És una historieta nostra que ve d’enfora: N’Aina, una de ses meves millors amigues em deia, i em diu, Beeg de forma carinyosa. Fèiem 3r d’ESO a n’es Joan Ramis i Ramis, érem a classe de català realitzant anàlisis sintàctic i en un moment n’Aina m’estava dient Beeg, quan de fons vam escoltar la professora dient “Beg vi de la bodega”. Ara imagineu dues adolescent rient molt molt molt.

Aquí començ ...

Comentarios

Entradas populares de este blog

Sempre he ballat